söndag 31 mars 2019

UFO-kontakt

Av händelse blev jag påmind om Sune Hjorths tidskrift UFO-kontakt. Jag kollade på AFU:s fantastiska webbutik och där fanns det flera exemplar att köpa. Så jag slog till på de två första.

Första numret 1 1992 pryds av detta utmärkta omslag med en teckning av Bertil Johansson från Skeppshult som anknyter till numrets artikel om Påsköns gåta.
Nummer 2 pryds av en teckning av profeten Immanuel (även känd som Jesus) tecknad av rymdkvinnan Semjase och mottagits av Eduard "Billy" Meier. Bilden känner vi igen som omslag på boken "Mästarens lära och liv" av Judas Iskariot.
I samma nummer finns också en teckning av Semjase
och en fotografi av hennes rymdskepp.
UFO-kontakt var officiellt organ för Sveriges UFO-förbund som drevs av Sune Hjorth från Sundsvall.


 

1 kommentar:


  1. Billy Mejer lär vara en falsk profet som antingen dikterar sina skrifter själv eller får de från lögnaktiga andar. en skrift som han sprider är kallad "talmud of jmanuel" och de som följer honom prisar han som om han vore deras gud. texten påstås vara skriven av Judas vilket borde få alla varningsklockarna att ringa. dessutom är det ett mord inblandat, om jag förstått saken korrekt, när denna skrift kom ut i världen och jag kan avslöja att det lär vara från den som den satanistika siffran 500 miljoner som om planeten bara kunde ge liv åt så många, kommer från. det påstås vara "den riktiga jesus "som inte heter jesus"" som sagt detta och texten blev uppenbarad innan de reste stenarna mig veterligen 1980.

    akta er för antikrists ande!

    SvaraRadera