onsdag 22 juli 2020

Om den levande reptilplasma som formar pseudo-människor

Intervju med RoseMarie som driver sidan "Swedish aliens and reptilians" på Facebook som informerar om förekomsten av utomjordingar bland oss. Ett inlägg i serien Svenska bloggare.

F) Hej, får jag ställa några frågor om din hemsida?

Du måste konfirmera med sms el mail, varje gång du fått ett mail från mig.
Jag är hackad av SÄPO, MUST, Echelon i USA, Ryssland, CIA.....

oki du kan fråga nu
F) Berätta lite om dig själv.

Jag är formellt outbildad men vet mycket om ex djuppsykologi och om den levande reptilplasma som formar pseudo-människor. Vet mycket om NWO, som är Elitens planer för världsherravälde där Lucifer som en gud, själv äntligen ska få allas tillbedjan. Tredje världskriget och börskrasch först.
Jag älskar att forska, sedan jag var ca 35 år.
Har forskat om om Mormonkyrkan, Jehovas Vittnen, Bibeln.
- Jag studerar sedan ca 3 år tillbaka aliens och ufos och har upptäckt fantastiska saker som jag tror bara jag känner till, med GUDs hjälp/ledning. Det vill jag dela med andra seriösa, vilka eventuellt kan komma med pusselbitar.
Jag har studerat om det som hände den stora båten som sjönk i svenska vatten. Då blev jag hackad av USA, Ryssland.
F) Vilka sociala media använder du? Vilka profiler och projekt?

Jag använder mest bara fb och internet. Har skrivit om EU i lokal tidningen Norrköpings Tidningar.

F) Varför började du med sociala media?

Jag började med sociala media för det var så mycket jag ville veta. Diskutera på olika forum. Dela mina kunskaper med andra.
F) Är du nöjd med hur du fungerar på sociala media?

NU är jag nöjd med hur jag fungerar på sociala media. Lärt mig mer överseende och vara lyssnande. Har insett att jag är bara EN kugge av miljoner. Vara trevlig. Släpper jag lös min vrede och hån, så blir det rent demoniskt och en krasch. Inget gott kommer ut från vrede och osamshet.

F) Vilka reaktioner får du på dina inlägg?

Jag får mycket bra och intressanta svar från andra seriösa personer. Det dyker alltid upp troll som hånar och skrattar. Då vänder jag andra kinden till och frågar snällt någonting som de gärna svarar på..... märker jag att en person helt enkelt bara vill hata och håna, slutar jag prata, ignorerar för att jag ska må bra.

F) Har dina aktiviteter haft några negativa konsekvenser för dig personligen?

De enda negativa konsekvenserna är att den mafia som leder all trafficking, vapen, droger, prostitution....har hackat mig sedan 2009.
När jag diskuterade:  "-s-o-i-" ; den stora båten som sjönk i Sverige och ryska planer på tredje världskrig, så blev jag hackad av rysk mafia, CIA, Säpo, kanske Must också. Jag är sönderhackad. De tar bort foton och har stängt vissa adresser för min mail. De har fått in kamera som ser mig hela tiden, oavsett att jag tejpat för fotohålet/fotolinsen på laptopen.
F) Är det något du vill förändra/förbättra med ditt sociala medie-användande?

Jag vill missionera för Jesus och dela alla andra sanna sanningar om allt som folk borde veta.

Jag vill nå ut till fler MEN HACKARNA HAR STÄNGT MIN BETALNINGS MÖJLIGHET GENOM ATT SKRIVA IN EN FRUKTANSVÄRT LÅNG SUMMA OCH SEDAN LÅST SUMMAN.
Jag vill att människor ska veta att Ryssland lagt 55000 miljarder på upprustning till 2020, och att de en sommar, utan förvarning anfaller Europa och Sverige/Norge och USA PÅ BREDA FRONTER.

Jag vill att människor ska känna till att Stefan Löfven och hundratusentals andra i Sverige har två, små daggmask liknande tungspenar längst ut på den ordinarie tungspetsen (foton finns) - och att alla politiker är konstgjorda personer...de flesta artister, konstnärer, sångare....vetenskapsmän... vi människor är så fucked up bedragna.

Jag vill förbättra oddsen för sanningar.

F) Har du några tips på bra bloggar eller andra bra saker på internet?

Jag har inga tips mer än de forum som finns på fb.
Jag klarar inte av datatekniken bra. Kan bero på att jag nu är 68 år.*
Jag vill ha hjälp att få ut mina, minst 14000 foton, så det blir tydligt med sammanhang i vad jag säjer(säger).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar